Bokningsbekräftelser
Lär dig hur du skapar bokningsbekräftelser för anläggningen och dina produkter. Bokningsbekräftelserna till kunden kan innehålla generell information om anläggningen, men också specifik information för de produkter de bokat. Skapa bokningsbekräft...

NPS
Lär dig hur NPS fungerar samt hur du avläser din anläggnings NPS. NPS är ett bra mått på hur dina kunder upplevt din anläggning. NPS-värdet och kundkommentarer syns bara för dig som administratör och är värdefull information för att dig oavsett ...

Ändra utseende på bokningsmanifestet
Lär dig hur du ändrar utseendet på bokningsmanifestet. Alla inställningar för bokningsmanifestet hittar du genom att klicka på de tre vertikala punkterna uppe till höger, . Valen du kan göra är: "Använd interna produktnamn i listan". Alla produkt...

Få kopia på kvittot till kund
Lär dig hur du får kopior på kvittot till kund till din egen mail. Ibland kan det vara praktiskt att få den informationen kunden får via mail, och få en historik över mailen som går ut till kunderna. Så här gör du för att aktivera den funktionen: ...

Anslut till Bambora
Lär dig hur du ansluter Bambora till BookSpot. Bambora, en del av Worldline-gruppen, är en betalningsleverantör som erbjuder omfattande och pålitliga betalningslösningar för företag. Med sitt huvudkontor i Stockholm har Bambora etablerat sig som e...

Lägg till och ändra öppettider
Lär dig hur du ändrar och lägger till öppettider för din anläggning. För att ta emot bokningar av produkter som är tillgängliga under öppettider behöver din anläggning ha grundläggande eller säsongsbaserade öppettider. Öppna Inställningar via ...

Skapa & ändra automatiska meddelanden
Lär dig hur du skapar och ändrar automatiska meddelanden till kunder och personal. För att dina kunder ska få en upplevelse utöver det vanliga är det viktigt att de har fått all nödvändig information innan de anländer. Därför kan du i BookSpot ski...

Spåra automatiska meddelanden till bokningar
Spåra meddelanden till bokningar Ibland kan det vara bra att kunna se om en kund mottagit och öppnat sitt automatiska meddelande, eller vilka meddelanden som är schemalagda att skickas till kunden. Allt detta kan du spår genom att gå till bokning...
